Wydarzenia - 2016/2017

Klasa 3b już od stycznia przygotowywała się do tej podróży życia. To pierwsza wycieczka tego typu. To pierwszy wyjazd bez mamy i taty! Ale przecież panie znajome i koleżanki i koledzy - to znajomi od klasy pierwszej!
Podróżowaliśmy autokarem 650 km nocą. Mieszkaliśmy w pokojach 2-, 3- i 4-osobowych w ośrodku Anmar. Mieliśmy piękną pogodę, więc kąpaliśmy się w morzu, robiliśmy zamki z piasku, spacerowaliśmy po plaży. Byliśmy w Lisim Jarze - leśnym wąwozie, Gwieździe Północy - najdalej wysuniętym na północ miejscu w Polsce.
Zorganizowano nam 2 wycieczki: do Trójmiasta (akwarium, port, Starówka, molo) i na Hel z fokarium i latarnią morską.
Pani Monika Marcinkiewicz pasowała nas na Dzieci Morza i dokonała Chrztu Morskiego, nadając nam morskie imiona. Pani Ewa Klink była jak mama, czytając niektórym baśnie do snu. Było też ognisko z pieczeniem kiełbasek i dyskoteka z kulą  świetlną.
Polubiliśmy się jeszcze bardziej. Mimo, że tęskniliśmy za rodzicami, to wszystkim na Zielonej szkole bardzo się podobało. Zachęcamy innych do tego rodzaju podróży!