SKKT - 2010/2011

W dniach 11-12 grudnia 2010 r. p. Bogusław Porzuczek zorganizował wycieczkę w Beskid Żywiecki. Wzięło w niej udział trzech członków SKKT z naszej szkoły i pięciu z klubu PUKS Karol.
Pierwszego dnia wycieczki wyruszyliśmy koleją z Wadowic do Rajczy.
Z Rajczy poszliśmy na Radykalny Wierch i później na Halę Rysianke. Trasa była ciężka, ponieważ było bardzo dużo śniegu. Na Hali Rysiance mieliśmy nocleg w małym domku "Betlejemka" obok schroniska. Po gorącej kąpieli, ciepłym posiłku i nocnych rozmowach około 23.00 zasnęliśmy.
Drugiego dnia wszyscy wstaliśmy wypoczęci o godz. 6.45. Okazało się, że przez noc dosypało 15c m śniegu. Udaliśmy się do schroniska obok na śniadanie zaplanowane na godz. 7.30. Po śniadaniu ruszyliśmy w drogę. Na początku zrobiliśmy kilka zdjęć, a następnie zaczęliśmy marsz w dół. Z powodu złych warunków atmosferycznych musieliśmy skrócić trasę i nie dotarliśmy do wcześniej zamierzonych punktów. Bardzo wygłupialiśmy się zwłaszcza kiedy było stromo w dół, jeździliśmy na workach i tarzaliśmy się w śniegu. Po dotarciu do drogi czekał nas 4 km marsz do centrum miejscowości Sopotnia Wielka, gdzie znajdował się wodospad na potoku Witasówka. Po krótkim oczekiwaniu na autobus wszyscy szczęśliwi wróciliśmy do domu. Zimowy rajd na Rysiankę był super!!!